Nieuws


Bedrijvennetwerkdagen 20 en 21 november

Op 20 en 21 november 2019 lanceert Kortrijk Xpo Organizations in samenwerking met Voka – Kamer van Koophandel Limburg in Expo Hasselt de BEDRIJVENNETWERKDAGEN.

Nog nooit van gehoord? Da’s normaal. Dit is dan ook de eerste editie van BEDRIJVENNETWERKDAGEN! Met dit event wil de organisatie ondernemers en bedrijven op een persoonlijke manier samenbrengen.

Naast diverse standen van bedrijven kan je er ook deelnemen aan inspiratiesessies en lezingen.

De Winning en Talea kan je terugvinden op stand 169.  Wil je er graag bij zijn?

Contacteer ons en we sturen je graag een toegangskaart toe waarmee je je online kan registeren.

Meer info kan je hier terugvinden: www.bedrijvennetwerkdagen.be


Een klein stukje wildernis naar je deur ...

Wat dacht je van een klein stukje wildernis vlak naast de deur, om in te spelen en te ravotten, te leren en te ontdekken, en vooral: te genieten van de natuur en van de buurt? Het project 'kleine wildernissen' - geïnspireerd op het concept 'tiny forests' - maken die droom waar in verstedelijkte omgevingen. Het aanleggen van deze 'kleine wildernissen' is een samenwerking tussen Agentschap voor Natuur en Bos, de gemeentes en/of stad en De Winning.

Verder lezen


"Wendbaarheid zit in de genen van onze organisatie" ... Onze kijk op #sociaalondernemerschap #dewinning #talea

Lees het volledige artikel hier

© Sociaal.Net / Lisa Develtere

PK bier valt 2x in de prijzen!

7PK en 9PK zijn in de prijzen gevallen tijdens de World Beer Challenge 2019! 2x een zilveren medaille op het palmares ... Dikke proficiat aan de bezielers Gert Poelmans en Stijn Pollaris en alle vrijwilligers die zich met hart en ziel inzetten voor PK Bier! 🥈🥈
#pkbier #winners #passie #dewinning #wearesocial 
Lees er hier alles over ....

Verder lezen


KarWijkrant zomereditie

We zijn er trots op, op deze allereerste editie van onze KarWijkrant.

Je leest in deze krant alles over ons eigen merk KarWij, en vooral over de mensen die zich elke dag opnieuw inzetten voor al die lekkere producten. Dat begint met het melken van de koeien, het telen van de groentjes, het bakken van de koekjes en draaien van het ijs, tot het lachende gezicht achter de toonbank van de winkel of de bistro.

Verder lezen


Duurzaamheidsverslag 2018

Ons duurzaamheidsrapport 2018 is er! We geven jullie een blik achter de schermen, laten jullie meekijken in onze keuken en tonen in alle transparantie waar onze medewerkers en partners het afgelopen jaar hun schouders hebben onder gezet. 

Verder lezen


PIMP JE KANTOOR OF HUIS MET ONZE KAMERPLANTEN t.v.v. #dewarmsteweek

KAMERPLANTENASIEL | Dankzij jullie massale reactie op onze oproep om plantenstekjes binnen te brengen, hebben wij nog een hele hoop kamerplanten die NOG een tweede thuis zoeken. Kan je kantoor wat groen gebruiken of wil je je interieur nog wat pimpen? Kom langs in onze estiging in Genk en kies! Naast planten verkopen we ook bijenhotels en zweedse fakkels! Dit alles in het kader van de Warmste Week en ten voordele van Tele-Onthaal en Beestig Wijs

 #WarmsteWeek#MusicForLife #CentrumDuurzaamGroen #DeWinning #Talea#TeleOnthaal #BeestWijs

 

 

De Winning en Talea ambassadeur Sign for my future

Wij zetten onze schouders onder de breedste coalitie ooit van jongeren, bedrijfsleiders, middenveldorganisaties, de media en de academische wereld 'Sign for my future'. 
Teken jij mee voor onze toekomst? 

 

Verder lezen


Talea behaalt diversiteitsdiploma via Interregproject 2B Connect

Steeds meer bedrijven kiezen bewust voor meer natuur op het bedrijfsterrein. Omdat ze maatschappelijk verantwoord willen ondernemen, maar ook omdat meer biodiversiteit kan leiden tot minder ziekteverzuim, een aangenamere werkplek en lagere onderhoudskosten. Een biodivers ingericht en beheerd bedrijventerrein biedt heel wat voordelen. Vaak ontbreekt bij bedrijven echter de kennis en ondersteuning om die te benutten. Voortaan kan u zich laten bijstaan door onze biodiversiteitsadviseur An Berden. 

 

 

 

 

Verder lezen


Campagne Ik ben een maatwerker!

Sinds 1 januari gaan beschutte en sociale werkplaatsen als maatwerkbedrijven door het leven. De Vlaamse overheid lanceerde een campagne om de 25.000 werknemers ('maatwerkers') van de maatwerkbedrijven en hun bijzondere talenten onder de aandacht te brengen bij het grote publiek.
 

Verder lezen